30 Mart 2015 Pazartesi

wifislax linset wpa/wpa2 hacking


57 yorum:

  1. abi bu şekilde yapamıyorum adam girmiyor bu programla başka şekilde nasıl bir sonuca varabilirim lütfen yardım et gerekirse pc 24 saat calışsın öyle kırsın tetikcitmaho@gmail.com a bir dokuman yada video gonderirsen cok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  2. hocam merhaba; http://yilmazkarakul.blogspot.com.tr/2015/03/kali-linux-wpa-sifre-krma.html linki belki size yardımcı olur :)

    yalnız burda sozlük atak için güçlü bir sözlük olması gerek elinizde. isterseniz onuda kendiniz oluşturabilirsiniz Onun içinde http://yilmazkarakul.blogspot.com.tr/2014/04/backtrack-te-crunch-ile-worldlist.html bu linkten kendi sözlüğünüzü oluşturabilirsiniz. yalnız bu makalede backtrack5 ile yapılmış. kali-linux ile de aynı komutları kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. hocam https sorunu çözüldü mü, en son 2 ay önce denediğimde googel facebook vb sitelerde ata veriyoyordu

    YanıtlaSil
  4. https sorunuzu biraz daha detaylı anlatırsanız bende ona göre cevap yazabilirim. araya girme saldırısı ile sslstrip yapılarak ortaya çıkan https trafiği sorununumu kast ettiniz?

    YanıtlaSil
  5. yok hocam kastetmek istediğim güvenlik sertifikası. Kurduğumuz fake ağa bağlananlar https ile başlayn sitelere giremiyorlr sayfa görüntülenemiyor mesela https://www.google.com.tr e girmiyor ama http://www.google.com.tr e giriyor bir çouğunun tarayıcısında ana sayfa google ve sertifika var

    YanıtlaSil
  6. yılmaz abi bir soru soracagım vmware kullanarak wifislax 4.10 u kurudm bunları yapmam şifre işleri için yeterlimi ? ekstra işlemler varmı ?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, tp link wn722n adaptörünü alman yeterli olacaktır. sonrasında ise bu adaptörü tanıtman gerekecek. wmvare üzerinde kurduğun wifislax işletim sistemi üzerine sağ tıklayıp removable divices-->Atheros usb2.0 wlan-->connet dersen adaptorü tanıtmış olursun.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Wifislax wn722 adaptörümü görmüyor. dediğiniz removabla devices e tıkladığımda liste boş gözüküyor. Adapyörümü nasıl tanıtabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adaptörün driverları yüklümü ?

      Sil
  9. Merhaba handshake yakalayamıyorum. Bu kullanıcıların çevrimdışı olduklarınımı gösteriyor?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Handshake yakalanamıyorsa ya AP ayakta değildir yada yetersiz sürede trafiği dinliyorsunuzdur. Handshake hemen alınamayabilir. Bu paketi almak için AP ye bağlı bir kullanıcıyı önce ağdan atmalı sonra tekrar bağlantı yapmasını beklemelisiniz. Bunun için biraz bekleme süresi gerekecek.

    YanıtlaSil
  11. https sorunuyla bende karşılaştım ve bu sorunu çözdüğüme inanıyorum. Deneyerek birşeyler bulduğumu sanıyorum:) Ben sanal makina olarak vmware kullanıyorum. vmware'nin oluşturduğu sanal network adptörlerin ağ üzerinden ipv4 dns ayarlarını otomatik yapın. bende sorun çözüldü arkadaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ayarı nerden yapıyoz??

      Sil
    2. yok cozulmuyo arkadas..otomatiktete acılamıyo..

      Sil
  12. fake sayfanın turkce gelmesını ıstıyosanız olusturdugunuz ındex.htm sayfasını lınset data olusturdugunda tmp/TMPlinset/data klasorune atınız..orıcınal ttnet guvenlık sayfası gelır..buda ek bılgı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bunu nasıl yapabiliriz. Ayrıntı verebilir misin .

      Sil
  13. Hocam konu güzel de ben eskiden backtrack da çok can yaktım kuşkusuz kesin olarak kırma headshake ama sözlük problemi var ve oluşturmayı beklemek eksik olması v.b olaylar var ama crunch ile aircrack-ng yi aynı anda kullanarak verdiğiniz harfleri ve rakamları oluşturur gibi direk crack a devretmesi nasıl bu sayede çok wifi aldım (eyer pentinium kullanıyorsan 1 senede biter işlemcisi en aşşagı saniyede 5 mb atak yapabilen bir işlemci olmalıdır yaklaşık 2 haftada %100 kırılmış olur 2 hafta max bu arada ) yılmaz hocam emeğine teşekkürler ama unutnayalım linux ucu açık bir işletim sistemidir aynı anda 500 işlemi bir yaptıra bilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. +Refsa @refsa #Refsa Kullanıcı da açılan FAKE AP ı nasıl türkçe yapabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usr/bin/linset sag tıkla..kwrite'yle aç de.sonra ingilizce interface web kısmından ingilizce yazıları turkceye cevir..sayfa turkce gelir..okıs

      Sil
    2. denicem teşekkür ederim.

      Sil
    3. +Refsa @refsa #refsa kardes linseti kwriteyle actim ama digerlerini yapamadim bi ayrintili anlatsan olurmu kardes

      Sil
    4. Selamlar. Bazilari Linset de sifre isteme sayfasini nasil turkce yaparim diye sormus verdigim linkte hem islemler turkce hemde sifre isteme sayfasi turkce buyrun full turkce link: https://pnd.tl/Qi7v

      Sil
  15. wmvare ıpv4 ve pc nın dns otomatik ayarla..sonra dene..

    YanıtlaSil
  16. Hocam kolay gelsin wifislax 4.11.1 final indirdim rufus ile usbye aktardım internetteki videolara bakarak yapmaya çalıştım fakat olmadı tavsiye üzerine wifislax 4.10.1 i rufus ile tekrar usbye yazdırdım.kırma işlemini nasıl yapabilirim? Diğer sorum wifi adaptörüm airtes 2315 i wifislax görmüyor nasıl tanırım? Tesekkurler

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar o sorun ile kendimde karşılaştım şu şekilde çözebilirsiniz:
    ghost phisher ---fake dhcp----www.google.com.tr (veya neyse)---start


    ghost wifislaxın içindeki menüde var .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ghost phisher tam olarak nasil foto atabilir misin?

      Sil
  18. Merhabalar tp link wn722n adaptör aldım ve Wifislax 4.11.1 versiyonunu bilgisayarıma indirdim.Sanal bilgisayar olarak başlangıçta Vmware vardı sadece.İlk başta adaptörümü bilgisayara taktım,driver ı yükledim ve sanal bilgisayarı açtım saatlerce uğraşmama rağmen Vmware adaptörümü tanımadı.Bilgisayarı kapatıp açtım ve tanıdı.Linset'le handshake yakalamam gereken kısımda çok uzun süre beklememe rağmen hiçbir dönüt alamadım.Ardından kapatıp tekrar yapmak istedim.Linset penceresini kapattım ve yeniden açtım.Linset açılırken bir anda driver tanınmadı dedi ana makine ve görünmemeye başladı.Şuan yaşadığım sorun şu ki;
    -Vmware ve Virtualbox programlarında adaptörüm görünüyor ama wifislax açılırken (yüklenme sırasında) tanımıyor.
    -Vmware de açmaya çalışırken ana bilgisayar usb aygıtı bozuk olduğundan tanınamadı diyor ve bütün usb girişlerini denememe rağmen sanki hiç takmamışım gibi tepki vermiyor.Hatta diğer usbler (Mouse gibi) çıkarana kadar normal çalışıyorlar ama çıkarıp tekrar takarsam onları da hiç takmamışım gibi bilgisayar tepki vermiyor. (Normalde sıkıntısız çalışıyor İnternet bağlantısı kurabiliyorum)...Bilgisayarı kapatıp tekrar açtığımda sorunsuz bir şekilde yeniden çalışmaya başlıyorlar.
    Ne yapmam lazım? Driver ı kaldırıp tekrar yükledim (3 kez) Vmware'i tekrar kurdum.Olmayınca Virtual box kurdum..Lütfen yardım edin.İnternetten araştırdım bu tip bir problem görmedim.

    YanıtlaSil
  19. kardeşim bende login sayfası gelmiyor herseyi yapıyorum ama login sayfası gelmiyor sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
  20. kardeşim bende login sayfası gelmiyor herseyi yapıyorum ama login sayfası gelmiyor sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
  21. yılmaz abim linset de fake sayfaya yönlendirme çok uzun sürüyor yaklaşık 15 - 20 saniye gibi bir zaman alıyor. kali 2.0 kullanıcısıyım. backtrackde evil twin yaparkenken böyle bi sorun olmuyordur direk fake sayfaya yönleniyordu. linsette bu sorunu naısl aşarız. yardım ederseniz çok sevinirim . mail adresim serkaninal82@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Tp link wn821n adamtör aldım ve slax 4.11 kullanıyorum ağları buluyor ama handshake yakalayamıyor 1 2 saattir bekliyorum ama hiç bi sonuç yok videolarda hemen buluyordu süre uzun olabilir mi yoksa bendemi bi sıkıntı var anlayamadım vmware de çalıştırıyorum slaxı

    YanıtlaSil
  24. Abi selamun aleyküm ben bu adaptörden aldımda bu kırabilirler değilmi bilerek güçlü aldım iyi kırmak için bu olurmu acaba wpa2 felanda kırarmı handshake ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linki atmayı unutmuşum link:
      http://www.aliexpress .com/item/Beautiful-Gift-New-Long-Range-3KM-High-Power-5800MW-58DBI-USB-Clipper-Wireless-Wifi-Adapter-Antenna/32574975314.html

      Sil
  25. kardeşim linset te sahte wifi yapıyoruz ya onu password girdiğimiz yeri türkçe yapabiliriz şimdiden Sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar. Bazilari Linset de sifre isteme sayfasini nasil turkce yaparim diye sormus verdigim linkte hem islemler turkce hemde sifre isteme sayfasi turkce buyrun full turkce link: https://pnd.tl/Qi7v

      Sil
  26. Hocam handshake yakalıyorum yalnız sonrasında 1 - 1 tuşlamaları yapıyorum fake sayfa kısmında hiçbir oynama olmuyor. hep aynı ekran tekrar ediyor sorun nedir?

    YanıtlaSil
  27. Hocam ben handshake yakaliyorum sahte ag da yaratiyorum yanliz isin kotu yani linsetin yarattigi ag da guvenlik anahtari istemiyor !!! Sagdan soldan herkez sahte ag ya sifresiz giriyor bunun sebebi ne ola bilir ? Yani adamin modeminin aynisinda yaratiyor ama ag sifresi istemedigi icin sifre girende olmuyor yada sayfa acilmaktami gec kaliyor ?

    YanıtlaSil
  28. Hocam ben handshake yakaliyorum sahte ag da yaratiyorum yanliz isin kotu yani linsetin yarattigi ag da guvenlik anahtari istemiyor !!! Sagdan soldan herkez sahte ag ya sifresiz giriyor bunun sebebi ne ola bilir ? Yani adamin modeminin aynisinda yaratiyor ama ag sifresi istemedigi icin sifre girende olmuyor yada sayfa acilmaktami gec kaliyor ?

    YanıtlaSil
  29. Hocam laptop icin adaptor sart mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Şart değil lakin hiç de stabil çalışmıyor. O kadar uğraşmana değmez. En iyisi 30-40 tl wifi adaptör almak.

      Sil
  30. wifislax 4.11.1 usb bellekten kurdum.harici usb wifi adaptörü aldım.tp-link 722n modeli.ne yaparsam yapayım wifi adaptörünü program görmüyor.çözüm ne acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş adaptörün sürücülerini yükle cd varsa ordan yoksa netten arat indir sonra görür kolay gelsin

      Sil
  31. Https li sayfalarda fake sayfa gelmiyor çözüm??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https icin ssl strip yapilabilir. normal sartlar da baska turlusu zor. az biraz anlayan da sslstrip yapildigini anlayabilir. lakin hic de kucumsenecek bir is degil hani. youtube de bir suru video takibi yapabilirsin. Kolay gelsin

      Sil
  32. Pardon yılmaz abicim şöyle bir sorunum var wifislax yüklü herşeyi görüyor yani wifi vb.(ilk açılışta) DaHA sonra ne oluyorsa gidiyor herşey hiçbir şey görünmüyor napabilirim acil cevap verebilirsiniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. merhaba, acil dedigin icin yazayim dedim. su an icin pc basinda degilim lakin sunu soyleyebilirim. vmware yada baska bir altyapi kullaniyorsan sayet usb wifi nin sanal makinanin algilayip algilamadigini kontrol etmelisin. tam cevap olmadi ise sayet mail adresime ekran goruntusu atabilirsen yardimci olmaya calisayim insallah.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  34. Wifi Şifre Kırıcı uygulamalar ve programlar hakkında daha fazla bilgi alın. Esasen wifi kırmak için birçok yol yer almakta ancak biz bunlardan sadece bir kısmını biliyoruz.

    YanıtlaSil
  35. elbette sifre kirmak icin cok fazla yol var. Vaktim musait oldugunda sadece wifi security icin videolar hazirlayacagim.

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar bisey sorucam bende masaüstü bilgisayar var ama usb wifislax 4.12 kullanıyorum ama asus wifi adaptörü var onu kullanabiliyorum ama tplink adaptöründe var onu kullanamıyorum gormuyo yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  37. Bnim hersey tamam ama kurban tarayiciya girip sifreyi girmiyor bu sifre girme yeri wpde instadayken falan getirme şansı yokmu

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Selamlar. Bazilari Linset de sifre isteme sayfasini nasil turkce yaparim diye sormus verdigim linkte hem islemler turkce hemde sifre isteme sayfasi turkce buyrun full turkce link: https://pnd.tl/Qi7v

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link ölü linki yenileyebilirmisin

      Sil
    2. az once baktim calisiyor. https://www.youtube.com/watch?v=q3LbsxSdJdY

      Sil